Skip to content

Hoi leony,

Wij hebben een fantastische ervaring gehad in zuid afrika. We konden zo van vliegveld in de camper ideaal en ze vroegen geen kopie rijbewijs of wat dan ook. De campers hadden kleine mankementen maar niks problematisch hoor.

De reis verliep verder prima we hebben wat kleine aanpassingen in reisschema aangebracht ivm beter verdeling van rust tijden. De campings die we hebben aangedaan waren zeer uiteenlopend van luxe (primitief tot zeer luxe) de prijzen liepen ook sterk uiteen echter niet conform luxe.

Het krugerpark vonden we fantastisch we hadden denk ik ook geluk met de aanwezige dieren wat het al gauw interressant maakt. Maar daar weet jij alles van.

De panaroma route was ook zeer de moeite waard om te rijden. We vonden het ook interressant om door zululand te rijden echter de hoofdstad Marbane vonden we maar niks, ook die markt niet dan zagen we gewoon onderweg meer mooie en leuke dingen. Hluhluwe was ook leuk maar we waren al verwend, toch nog beesten kunnen spotten.

toen zijn we naar kust gereden jeffrey bay erg mooi helaas kregen we hier wind en regen(tegen regen kon de camper niet echt veel vocht en doorslaan, bedden werden nat) Inleveren van de camper zonder probleem (leuk en aardig mens) vlucht ging perfect naar elisabeth en ook daar stonden de campers keurig voor ons klaar.

Addo park was ook leuk/ zijn we een nacht gebleven ochtend een game drive gemaakt en toen weer verder helaas nog steeds wat slechter weer.

Tuin route viel ons eerlijkgezegt wat tegen wel mooie panorama maar weinig bloem( het zal wel aan het seizoen hebben gelegen) en omdat we al veel panorama gezien hadden waren we hier niet meer zo onder de indruk.

Struisvogels zeer veel gelachen en ook de grotten imposant ook nog naar cango wildlife ranch geweest.

Stellenbosch wandeling gemaakt door stad en verder naar kaapstad gegaan.

Kaapstad het schiereiland bijna rond gereden (weg was afgesloten bij houtbay) en volgende dag nog tafelberg op gegaan.

Al met al een fantastische ervaring die we niet hadden willen missen/ vluchten campers en camping prima geregeld.

Het 2e deel hadden we helaas geen atlas en camping gids in de campers deze kwamen goed van pas in eerste gedeelte. Zelf een atlas gekocht maar helaas geen camping boek ergens kunnen vinden. Gelukkig kwamen we de campings spontaan langs de weg tegen en is alles goed gekomen en was het zeer verrassend waar we zouden camperen.

Voor opa en oma soms te veel/ hadden wel wat meer rust gewild maar daar hadden we geen genoeg tijd voor. En ben toch blij met de keuze dat we alles gedaan hebben.

Willen jou ook bedanken voor de fijne begeleiding.

Indien je meer info over de aangedane campings van ons zou willen ben ik je graag van dienst.